Styrelsen

Emma Reimerth, Ordförande
Jobbar som egenföretagare och hållbarhetsentreprenör inom hälsa och service.
Sjukt vass på ordning och reda samt kreativa lösningar.
Älskar trädgård, hälsa och salt lakrits.
Mattias Thunström, Ledamot
Arbetar till vardags som Business Analyst på ett försäkringsbolag – och är ordförande i den lokala fackliga klubben. Är gift och har två halvstora barn. Hobbys: Tennis, trädfällning, trädgård, tv-spel … och att läsa arbetsmiljöföreskrifter. Är grym på att laga spenatsoppa, våfflor, fälla träd och att se saker ur olika perspektiv.
Pontus Baum, Ledamot
Tillsammans med fru och tre barn bor jag i Lindbacken sedan 2014. Arbetar som informationsarkitekt, är scoutledare och tycker om att fotografera.
Linda Welander Stedt, Ledamot
Har varit bosatt i Lindbacken tillsammans med man och barn sedan 2021. Anställd inom socialförvaltningen i Uppsala kommun. Ledig tid spenderas åt familj, vänner, träning och trädgård.
Niosha Baghaei, Ledamot
Jag, min man och våra 3 barn flyttade till Lindbacken för 5 år sedan. Jag jobbar med bygg och fastigheter till vardags och på fritiden ägnas mycket tid till barnens olika aktiviteter och träning för egen del. På sommaren gillar jag att pyssla i trädgården samt resa. Att umgås med vänner, familj och goda grannar är uppskattad nöje i livet.
Constanze Ackermann-Boström, Suppleant
Jag arbetar som universitetslärare och forskar främst om flerspråkighet och minoritetsspråk. Gillar Sci-Fi, pyssel och bra böcker.
Robin Zetterlund, Suppleant
Bosatt i Lindbacken sedan 2021, med familj om tre barn. Jobbar som konsult inom risk- och krishantering, i flera branscher. Gillar fotografi, gitarrer och stigcykling.