Varmt välkommen till ordinarie föreningsstämma 23 september kl. 18:00

Styrelsen för Södra Lindbackens Samfällighetsförening hälsar dig välkommen till ordinarie föreningsstämma. Mötet går av stapeln 2020-09-23 kl. 18:00. Notera att vi bytt plats – Stämman kommer att hållas i Lindbackenskolans matsal för att kunna hålla ordentligt med mellanrum mellan sittplatserna.

Formell ändring av plats i form av uppdaterad kallelse per post kommer att gå ut till samtliga delägare inom kort.

Vi värnar om allas hälsa och lägger stor vikt vid att vi tar gemensamt ansvar under stämman. Delta endast om du är frisk. Ta handsprit när du kommer och håll avstånd.

För att underlätta för delägare som inte kan vara på plats kommer vi att sända stämman live. Notera att det enbart är en sändning och att det inte kommer att finnas möjlighet att föra fram frågor eller att delta i omröstning via den digitala kanalen. Du kommer åt sändningen vi länken nedan: https://us02web.zoom.us/j/82573139740?pwd=d3E2RTVCVEF3T0xQYW5CdHBMaUpHdz09

Observera att du behöver ha ett lösenord för att ta del av sändningen. Lösenordet distribueras per post till alla delägare. Detta för att säkerställa att obehöriga ej tar del av vad som presenteras (vilket ligger i linje med juridiken för denna typ av sammankomst).

Hälsningar,

// Styrelsen för Södra Lindbackens samfällighetsförening